آلمان 4 - استراليا صفر؛ وقتي ژرمنها با تيم المپيك به جام مي روند!

ادامه نوشته

پیش به سوی چهارمین ستاره

آلمانها اگر در هر تورنمنتی حضور داشته باشند، همواره جزو مدعیان فتح جام به شمار می روند. شروع درخشش عقابها در آسمان فوتبال به دهه 50 میلادی باز میگردد جایی که معجزه برن در سويیس رخ داد و شاگردان سپ هربرگر فقید موفق شدند جام ژول ریمه را از چنگ جادوگران مجاری درآورند. از آن هنگام به بعد آلمان همواره جزو 8 تیم پایانی جام بود و البته در فاصله سالهای 1966 تا 1990، تنها یک بار ژرمنها در بین 4تیم حضور نداشتند (1978آرژانتین). رکوردی فوق العاده که حتی بزرگانی مثل برزیل هم به آن دست پیدا نکرده اند.

ادامه نوشته